Polityka zwrotów

Przegląd

Nasza polityka zwrotów i reklamacji obowiązuje przez 30 dni. Jeśli minęło już 30 dni od daty zakupu, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu lub wymiany.

Aby być uprawnionym do zwrotu, produkt musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również być w oryginalnym opakowaniu.

Niektóre rodzaje towarów nie podlegają zwrotowi. Towary trwałe, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie mogą być zwracane. Nie akceptujemy również produktów higienicznych, materiałów niebezpiecznych ani cieczy lub gazów łatwopalnych.

Dodatkowo, niepodlegają zwrotowi:

⏺ Karty upominkowe

Produkty cyfrowe lub oprogramowanie do pobrania

⏺ Niektóre produkty związane z opieką zdrowotną i higieną osobistą

Aby dokonać zwrotu, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu.

Prosimy, nie odsyłaj swojego zakupu do producenta.

Istnieją sytuacje, w których udzielane są tylko częściowe zwroty:

⏺ Książka z wyraźnymi oznakami użytkowania

⏺ Płyta CD, DVD, kaseta VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta.

⏺ Produkt nie w oryginalnym stanie, uszkodzony lub brakujący elementy z przyczyn niezwiązanych z naszym błędem.

⏺ Produkt zwrócony po upływie 30 dni od daty dostawy

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, prześlemy Ci e-maila, informującego, że otrzymaliśmy zwrócony produkt. Powiadomimy Cię także o przyznaniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, to zwrot zostanie przetworzony, a kwota zostanie automatycznie zwrócona na Twoją kartę kredytową lub pierwotną metodę płatności w określonym terminie.

Zwroty opóźnione lub brakujące

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, najpierw sprawdź swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą wystawiającą kartę kredytową, może minąć pewien czas, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się z bankiem. Często występuje okres przetwarzania przed zaksięgowaniem zwrotu.

Jeśli zrobiłeś już wszystko to i wciąż nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem {adres e-mail}.

Towary przecenione

Mogą być zwracane tylko produkty o regularnej cenie. Towary przecenione nie podlegają zwrotowi.

Wymiany

Wymieniamy tylko produkty, jeśli są one wadliwe lub uszkodzone. Jeśli potrzebujesz wymienić produkt na ten sam, wyślij do nas e-mail na adres {adres e-mail} i wyślij swój produkt pod adres: {adres fizyczny}.

Prezenty

Jeśli produkt był oznaczony jako prezent przy zakupie i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent o wartości zwracanego produktu. Po otrzymaniu zwróconego produktu zostanie wysłany do Ciebie certyfikat upominkowy.

Jeśli produkt nie był oznaczony jako prezent przy zakupie, lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, żeby Ci je potem przekazać, zwrócimy pieniądze obdarowującemu, a on dowie się o Twoim zwrocie.

Zwroty wysyłkowe

Aby zwrócić produkt, powinieneś wysłać go na adres: {adres fizyczny}.

Ponosisz odpowiedzialność za koszty wysyłki zwrotnej. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszty wysyłki zwrotnej zostaną odliczone od Twojego zwrotu.

Czas dostawy wymienionego produktu może się różnić w zależności od Twojego miejsca zamieszkania.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć korzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia lub zakupienia ubezpieczenia na przesyłkę. Nie gwarantujemy, że otrzymamy Twój zwrócony produkt.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem piotr@piotrfiderkiewicz.pl w przypadku pytań dotyczących zwrotów i reklamacji.